جشنواره فرهنگی هنری تابستانه همدلی، با هشت موضوع و در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری در سراسر استان فارس برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید خادمی رئیس اداره فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی آموزش و پرورش فارس گفت: همزمان با فعالیت‌های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان، جشنواره فرهنگی هنری  تابستانه همدلی در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری در سراسر استان برگزار شد.

او، بیان کرد:  این جشنواره در هفته اول با موضوع خوشنویسی و نقاشی خط جمله‌ای در وصف امام علی (ع)، هفته دوم در  رشته‌های آواز و تکنوازی با موضوع دهه ولایت و هفته سوم در قالب رشته‌های گویندگی و کاریکاتور در توصیف خبرنگار برپا شد.
 
خادمی، تصریح کرد: هفته چهارم جشنواره  فرهنگی هنری تابستانه همدلی در رشته‌های استند آپ کمدی و دابسمش و با موضوع آزاد، در هفته پنجم  رشته‌های خاطره نویسی و خاطره گویی با موضوع بهترین خاطره در خانواده، در هفته ششم با موضوع مهارت‌های فردی و کلیپ ویدئویی، در هفته هفتم در رشته‌های نقاشی و پوستر با موضوع ایثار، شهادت و مدافعان حرم و در هفته هشتم نیز در رشته نقد یک فیلم با موضوع روز سینما اجرا شد .

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی آموزش و پرورش فارس، مخاطبان این جشنواره را دانش آموزان، معلمان و اولیای دانش آموزان معرفی کرد و  ادامه داد: حدود شش هزار نفر در این مسابقات شرکت کرد ه اند.
 
انتهای پیام/ت
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار