امام جمعه باغملک گفت: شهیدان رجایی و باهنر برای برملا کردن چهره نفاق رئیس جمهور خودشان بنی صدر و شناساندن او به مردم با متانت و صبوری بین جوانان زحمات بسیاری کشیدند.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی نژاد  امام جمعه باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هفته دولت به دلیل شهادت ۲ بزرگ مرد و اندیشمند ارزشی انقلاب اسلامی بود که منافقان با انفجار دفتر نخست وزیری این ۲ شخصیت بزرگ را به شهادت رساندند.

او با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر برای برملا کردن چهره نفاق رئیس جمهور خودشان بنی صدر و شناساندن وی به مردم با متانت و صبوری بین جوانان زحمات بسیاری کشیدند بیان داشت: در مبارزه با لیبرال‌های زمان خودشان بسیار مجاهدت کردند که منافقین تحمل این همه رشادت را نداشتند و آن‌ها را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی نژاد تصریح کرد: امیدواریم دولت مردان با واکاوی دولت شهیدان رجایی و باهنر سختی‌های جامعه را بفهمند و بتوانند آن‌ها را حل کنند، سختی‌هایی که مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها، سوء مدیریت‌ها و .. با همدیگر تنیده شده و مردم را به سطوح آورده است کوشا‌تر باشند.

امام جمعه باغملک ادامه داد: انتظار میرود دولت مردان کشوری، استانی و شهرستان در این عمر پایانی دولت حال حاضر همت کنند و به فریاد این مردم برسند و به سوء مدیریت‌های داخلی پایان دهند و ما و مردم نیز به آن‌ها کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.