مراسم غبار روبی از گلزار مطهر شهدا به مناسبت هفته دولت در شهرستان اندیکا با حضور مسئولان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در هفته دولت مراسم غبار روبی گلزار مطهر شهدا با حضور معاونت فرماندار، بخشداران و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب وشهدای والا مقام تجدید عهد و میثاق کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحسان روشن‌پور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیکا در گفت و گو با خبرنگار ما در حاشیه این مراسم به اهمیت و فضیلت مقام شامخ شهدا اشاره کرد و گفت: باید از شهدا به عنوان آزاد مردان واقعی که بدون هیچگونه تعلقات مادی و دنیوی از همه چیز گذشتند یاد کنیم.

او بیان داشت: شرط رسیدن به آزادی معنوی را پاکی درون و تسلیم نشدن در برابر غرایز نفسانی دانست؛ و افزود؛ آزادی از اساسی‌ترین بحث‌های زندگی سیاسی و اجتماعی است و در طول تاریخ مورد توجه انسان بوده است، زیرا آزادی، خواسته همه انسان‌ها ست و همه دوست دارند آزاد زندگی کنند و دست به انتخاب بزنند چراکه آزادی از بزرگترین و عالی‌ترین ارزش‌های انسان است و مافوق ارزش‌های مادی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین روشن‌پور  همچنین آزادی معنوی را مقدمه‌ای برای رسیدن به آزادی اجتماعی دانستو تصریح کرد: رسیدن به آزادی اجتماعی واقعی انسان‌ها باید نخست از درون خود آزاد شوند و بنده و برده شهوات، مادیات و دلبسته دنیا نباشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.