در راستای جهش تولید؛

شرکت ایران ترانسفو زنجان ۳۵۰ نیروی جدید جذب می‌کند

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو از جذب ۳۵۰ نفر نیرو برای تکمیل نیروی انسانی بخش تولید و صنعت خبرداد.

شرکت ایران ترانسفوبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،ظهیری مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو با اعلام این خبر گفت:گروه صنعتی ایران ترانسفو در راستای تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید در نظر دارد برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در بخش‌های تولید از بین داوطلبان بومی استان زنجان در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس وفوق لیسانس  نیرو جذب نماید.

او افزود: ۳۰۰ نفر از طریق این آزمون برای شرکت ایران ترانسفو زنجان و ۵۰ نیرو هم از طریق مصاحبه برای شرکت ایران ترانسفو ری در حال جذب می‌باشد.

از ابتدای سال تاکنون ۵۰ نفر نیز از طریق مصاحبه برای واحد‌های تخصصی جذب و شروع بکار کرده اند که ۲۵ نفر ایشان از بانوان بوده اند.
داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر وثبت نام از تاریخ ۱۵/۶/۱۳۹۹ لغایت ۲۱/۶/۱۳۹۹ میتوانند به آدرس وب سایت http://golestan.znu.ac.ir و یا www.znu.ac.ir مراجعه نمایند.

گفتنی است داوطلبان متقاضی از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه وگزینش بصورت قراردادی جذب خواهند شد. ;که با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا در استان زمان و مکان آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.

پارسال نیز در یک مرحله ۲۰۰ نیروی جدید با حضور وزیر صنعت معدن وتجارت و مسئولین استان در شرکت ایران ترانسفو آغاز بکار کردند. البته مجموع نیروی جدید جذب شده طی سال ۹۸ حدود ۲۷۰ نفر بوده است.

هم اکنون حدود ۵ هزار نفر در گروه صنعتی ایران ترانسفو برای تامین نیازصنعت برق کشور به انواع ترانسفورماتور و رآکتور و پست برق و چرخه تامین این محصول در گروه صنعتی ایران ترانسفو در تلاشند.

انتهای پیام/ن
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.