هزینه ۲۲۰ میلیارد ریالی برای تکمیل طرح آبرسانی نمین و عنبران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: تاکنون ۲۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح آبرسانی نمین و عنبران هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس جنگی مرنی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در بازدید از بخش‌های مختلف طرح آبرسانی نمین و عنبران با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی شرکت تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مردم شهر‌های نمین و عنبران است، گفت: در این زمینه در تلاشیم تا آب با کیفیت و پایدار تا افق ۱۴۲۵ با دبی ۱۶۷ لیتر در ثانیه برای ۳۵ هراز نفر برای مردم نمین و عنبران و ۵ روستای مجتمع وحدت تامین نماییم.

او افزود: پیشرفت فیزیکی کل طرح ۶۰ درصد هست و تا امروز ۲۲۰ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است و برای اتمام کل طرح به ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تصریح کرد: در جلسه‌ای که امروز در محل کارگاه این طرح برگزار شد، مقرر شد با افزایش ۲۵ درصدی قرارداد پیمانکار خط انتقال از منبع ابتدایی عنبران تا منبع انتهایی به طول ۴.۵ کیلومتر انجام شود.

نماینده مجری طرح آبرسانی نمین و عنبران نیز در این بازدید گزارشی از روند اجرای پروژه را تشریح کرد و افزود: طرح آبرسانی نمین و عنبران با هدف تامین آب شرب مطمئن و پایدار شهرستان نمین و عنبران و ۵ روستا‌ی مجتمع وحدت با نیاز آبی ۱۶۷ لیتر در ثانیه تا افق ۱۴۲۵ به طول ۲۵کیلومتر در حال اجراست.

کروبیان تصریح کرد: در خصوص اجرای خط انتقال این پروژه، ۶ هزار و ۵۰۰ متر لوله ۵۰۰ میلیمتر خریداری شده، ۵ هزار و ۸۰۰ متر لوله وارد کارگاه شده و ۴ هزار متر در مسیر ریسه شده و ۳ هزار و ۵۰۰ متر لوله جوشکاری شده و هزار و ۶۰۰ متر لوله گذاری انجام شده است.

او افزود: با اتمام ۶.۵ کیلومتر خط انتقال آبرسانی نمین و عنبران مشکل قطعی آب شهر‌های نمین و عنبران مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.