۱۰ اثر برگزیده از فرهنگیان خراسان جنوبی با موضوع سلامت روان دانش آموزان، در کتاب همای سلامت چاپ شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، واقعی ، مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: فرهنگیان استان بیش از ۴۰۰ اثر تولید و دبیرخانه همای سلامت ارسال کردند که پس از ارزیابی ۱۰ اثر برگزیده در کتاب همای سلامت به چاپ رسید.

او افزود: مجموعه‌ی همای سلامت مجموعه‌ای از مقاله‌ها، اقدام پژوهی‌ها و طرح‌های ابتکاری همکاران فرهنگی در زمینه سلامت روان است که به صورت منسجم و هدفمند از سوی اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی جمع آوری شده است.

واقعی با بیان اینکه در جامعه امروز، ارتقای سلامت روان دانش آموزان امری ضروری و غیر قابل انکار است گفت: امروزه برای رسیدن به آرامش و سلامت روان نیازمند نگاهی مبتنی بر پایه‌های علمی به مسائل هستیم و نظام آموزشی با حضور همکاران متفکر و خلاق و با تجربه می‌تواند نظراتی خلاق ارائه و به اشتراک بگذارد.


بیشتر بخوانید

مدیرکل آموزش و پرورش استان، نگاه مبتکرانه و پژوهشی با ارائه راهکار‌های عملی و آزمون شده به مقوله‌ی سلامت روان دانش‌آموزان را مهم‌ترین ویژگی کتاب همای سلامت دانست و یاد آور شد: این مجموعه می‌تواند نقشه‌ی راهی مناسب برای ایده‌های تازه‌ی دیگر معلمان علاقه‌مند ترسیم کند و راهنمای آنان باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.