هزاران تن از ساکنان سرزمین‌های اشغالی خواستار استعفای نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پست خود شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هزاران تن از ساکنان سرزمین‌های اشغالی بار دیگر در مقابل محل اقامت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

بر این اساس، معترضان خشمگین نتانیاهو را به فساد مالی، سوء استفاده از قدرت و ناتوانی در مدیریت شیوع ویروس کرونا متهم کردند و خواستار استعفای او از سکانداری نخست وزیر اسراییل شدند.

هزاران معترض با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواستار زندانی شدن نتانیاهو شدند. پلیس رژیم صهیونیستی با حضور در مقابل محل اقامت نتانیاهو در قدس اشغالی، مانع از نزدیک شدن معترضان به این محل شد.

برخی منابع خبری هفته گذشته اعلام کرده بودند، پنجاه هزار نفر در اعتراضات شهر قدس، شرکت داشتند.


         بیشتر بخوانید:


خشم عمومی به علت فساد علیه نتانیاهو که ماه مه در ارتباط با رشوه‌خواری، فریبکاری و خیانت در امانت محاکمه شد، تشدید شده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به فساد گسترده اقتصادی و سوء استفاده از قدرت متهم شده است. دادگاه مربوط به جرایم او در حال برگزاری است و هنوز رای او صادر نشده است.

مخالفان نتانیاهو در دوران تبلیغات انتخاباتی کنست تاکید داشتند به فردی که در دادگاه متهم است، نباید اجازه تشکیل کابینه داده شود. از سوی دیگر دادگاه عالی رژیم صهیونیستی هم در این‌باره گفت که نخست‌وزیری چنین شخصی یک شکست «اخلاقی» برای صهیونیست‌ها به‌شمار می‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار