کهنی ملی‌پوش ژیمناستیک ایران درباره حواشی این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

مهدی احمد کهنی ملی‌پوش ژیمناستیک ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایطی فعلی خود اظهار کرد: متاسفانه ویروس کرونا باعث شده همه فعالیت‌های ورزشی نیمه تعطیل شوند. البته با برنامه‌ریزی فدراسیون ژیمناستیک، ما در اردوی آنلاین تیم ملی شرکت کردیم.

او افزود: در ۳ سال اخیر فدراسیون ژیمناستیک هر کاری که می‌توانسته برای ما انجام داد. فدراسیون در این وضعیت گرانی دلار و کمبود بودجه، ما را به مسابقات جام جهانی و قهرمانی آسیا اعزام کرده است. در کنار این موضوع برگزاری مداوم اردو‌های تیم ملی به ما کمک کرد که به لحاظ فنی رشد کنیم، اما متاسفانه انتظاراتی که از مسئولان استان داشتم هیچ وقت محقق نشد.

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران تصریح کرد: اولین مدال تاریخ ژیمناستیک کرمان را من کسب کردم، اما شهردار کرمان فقط یک کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی به من داد که واقعا خودم خجالت کشیدم. این کارت هدیه هم پس از مسابقات قهرمانی آسیا بود و برای مدال نقره جام جهانی که اصلا سراغی از من نگرفتند.

کهنی یادآور شد: استاندار کرمان هم فقط یک لوح تقدیر به من داد. مگر استان کرمان در رشته‌های مختلف ورزشی چند ملی‌پوش دارد که توانسته باشند در رویداد‌های معتبر آسیایی و جهانی به مدال رسیده باشند؟

او در پایان خاطرنشان کرد: برخی به دنبال این هستند که از مشکلات ما به نفع خودشان بهره‌برداری کنند؛ اما منظور من فقط مسئولان استانی است که برای قهرمانان خود ارزشی قائل نمی‌شوند. واقعا این رفتار آن‌ها باعث دلسردی من شده است. شاید اگر در استان دیگری بودم قدر این مدال‌ها را بیشتر می‌دانستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار