نماینده استان کردستان در مسابقات لیگ برتر والیبال کشور با حمایت چهار میلیارد تومانی استاندار، شورای شهر و شهرداری سنندج و شرکت راه یاب ملل در مسابقات لیگ برتر امسال حاضر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، طی جلسه‌ای که با حضور مدیران شرکت راه یاب ملل، استاندار کردستان، اعضای شورای شهر و شهرداری سنندج برگزار شد حضور تیم راه یاب ملل بالاخره در لیگ برتر والیبال کشور مسجل شد.

نمایندگان شورای اسلامی شهر و شهرداری سنندج و شرکت راه‌یاب ملل در دیدار با استاندار کردستان توافق کردند نماینده کردستان در لیگ برتر والیبال را کمک مالی کنند تا این تیم بتواند در این رقابت‌ها باقی بماند.

در این جلسه مقرر شد شرکت راه یاب ملل دو میلیارد تومان، استاندار یک میلیارد تومان و شورای شهر و شهرداری سنندج مبلغ یک میلیارد تومان برای شرکت تیم راه یاب ملل در لیگ برتر والیبال را پرداخت کنند.

اداره ورزش و جوانان استان کردستان نیز ۱۵۰ میلیون تومان سهم ورودی تیم راه یاب ملل را از قبل به فدراسیون والیبال پرداخت کرده بود.

بر این اساس مقرر گردید که بازی‌های تیم راه یاب ملل به صورت اشتراکی در شهر‌های مریوان و سنندج برگزار شود.

بعد از این توافق، تیم راه‌یاب ملل مریوان با نام راه‌یاب ملل کردستان در مسابقات آتی لیگ برتر حضور خواهد داشت و در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا از روز چهارشنبه ۱۹ شهریور رقابت خود را آغاز می‌کند.

در این رقابت‌ها ۱۴ تیم حضور دارند و طی سه مرحله برای مشخص شدن تیم قهرمان با یکدیگر به رقابت می پردازند. تیم راه‌یاب ملل کردستان در اولین روز با تیم فولاد سیرجان ایرانیان روبرو می‌شود.

گفتنی است تیم راه یاب ملل این بار با نام راه یاب ملل کردستان در مسابقات لیگ برتر حاضر خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.