فرماندار مرند گفت:متاسفانه از اول مهر ماه سال جاری، نزدیک به ۴۵ نفر کسری نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهرستان مرند وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،گرشاسبی فرماندار مرند در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مرند با بیان اینکه از اول مهر ماه تعداد یک هزار و ۶۳۸ کلاس درس در شهرستان مرند فعالیت خواهند کردگفت: متاسفانه از اول مهر ماه تعداد نزدیک به ۴۵ نفر کسری نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهرستان مرند وجود خواهد داشت که نیازمند توجه ویژه اداره کل است.

او با تاکید بر اجرای راه کار‌های مناسب جهت اجرای آموزش و پرورش در روز‌های کرونایی افزود: از ۱۵ شهریور ماه تعداد ۹۴۹ کلاس درس ابتدایی در شهرستان مرند با رعایت کامل اصول بهداشتی آماده ارائه خدمات به دانش آموزان هستند.

او با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۱۳۰ مدرسه روستایی در شهرستان مرند به اینترنت پرسرعت رایگان متصل شده اند خاطرنشان کرد: متاسفانه ۳ درصد از دانش آموزان ابتدایی در شهرستان مرند امکانات متصل شدن به اینترنت را ندارند.

فرماندارمرند در ادامه با اشاره به اهمیت رفتارشناسی در مدارس افزود: آموزش رعایت اصول بهداشتی در مدارس می‌تواند دانش آموزان را به تذکردهندگان اصلی رعایت بهداشت در جامعه تبدیل کند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.