مدیر روبط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه، از برپایی اولین نمایشگاه تخصصی کرمانشاه پس از ۶ ماه تعطیلی خبر داد و گفت : نمایشگاه تخصصی مبلمان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از ۱۷ شهریورماه در کرمانشاه برپا می‌شود.

برپایی اولین نمایشگاه تخصصی کرمانشاه پس از ۶ ماه تعطیلیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حامد وفا‌پور مدیر روبط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از برپایی اولین نمایشگاه تخصصی کرمانشاه در سال ۹۹ خبر داد و گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده از سوی مراجع تاکنون نمایشگاهی تخصصی در استان برپا نشده است.

او گفت : نمایشگاه تخصصی مبلمان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پس از ۶ ماه تعطیلی از ۱۷ شهریورماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه واقع در بوستان شاهد در قالب ۱۲۰ غرفه و در فضایی به مساحت ۳ هزار متر آغاز به کار خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه افزود: به همین منظور از یک هفته قبل کار شست‌وشو و ضدعفونی سالن‌های نمایشگاه با دقت و رعایت کامل موازین بهداشتی صورت گرفته و این امر تا روز جمعه ۲۱ شهریورماه، روز پایان نمایشگاه به صورت مداوم ادامه خواهد داشت.

اوبا دعوت از هم‌استانی‌ها برای بازدید از این نمایشگاه، افزود: اولین نمایشگاه تخصصی کرمانشاه در قالب نمایشگاه تخصص مبلمان در روز‌های برپایی از ساعت ۱۵ تا ۲۱ منتظر بازدید علاقمندان است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.