استاندار مرکزی از آغاز ساخت ۵ طرح زیر گذر و تقاطع غیر همسطح در شهر اراک خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی از آغاز ساخت ۵ طرح زیرگذر و تقاطع غیر همسطح دیگر در شهر اراک خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل میدان مقاومت، جاده فراهان، زیرگذر فرودگاه، بلوار شهید آنجفی تا آرامستان و تقاطع میدان امام است

آقازاده با بیان اینکه ساخت این ۵ طرح با پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیا و با اولویت شروع به می‌شود افزود: در ایجاد این طرح‌ها علاوه بر کیفیت باید به زیباسازی سازه‌ها نیز توجه ویژه شود.

او اضافه کرد: قرارگاه خاتم الانبیا در زمینه عمرانی کار‌های خوبی از نظر کیفی انجام داده است و یکی از این کار‌ها ایجاد بزرگترین تقاطع غیر همسطح غرب کشور در میدان ورزش شهر اراک است.

استاندار مرکزی بیان کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء تاکنون کارنامه درخشان و قابل قبول و افتخار آمیزی در راه سازندگی و توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور داشته است و به نظر می‌رسد افق کار در اراک برای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا خوب است.

او در خصوص طرح پیاده راه مرکز شهر اراک هم گفت: در این زمینه اقدامات خوبی در دست اجرا است و برای صدور مصوبه جمع آوری پل خیبر و پیاده راه شدن این مسیر این پل هم آمادگی داریم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.