دانشجویان با تجمعی دندان شکن اقدامات ضد اسلام کشورهای غربی علیه اسلام و مقدسات مسلمانان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، راهپیمایی مردم و دانشجویان انقلابی امروز در محکومیت توهین نشریه شارلی ابدو به پیامبر مکرم اسلام(ص) و آتش زدن قرآن امروز برگزار شد.

معترضان در این راهپیمایی اقدامات شنیع کشورهای غربی را شدیدا محکوم کردند و با سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل مسببان اصلی این توهین را هدف قرار دادند.

در بین جمعیت عظیم مردم شعارهایی همچون سفارت فرانسه تعطیل باید گردد، سازش با دشمنان نقشه خائنان است،اهانت به قرآن مایه ننگ دوران، سکوت هر مسلمانان خیانت است به قرآن به راهپیمایی خود ادامه دادند.

این راهپیمایی از مقابل سفارت فرانسه با قرائت آیاتی از قرآن آغاز شد و بعد از قرائت بیانیه دانشجویان در محکومیت این اقدامات، تا میدان فلسطین ادامه پیدا کرد.

گفتنی است پاره کردن و آتش زدن قرآن و اهانت‌های کشورهای غربی از جمله فرانسه، سوئد، نروژ و غیره به رسول مکرم اسلام(ص) و مقدسات اسلامی از ده روز قبل آغاز شده است و سران این کشورها از جمله امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه، صریحا اعلام کردند که به جهت وجود آزادی بیان در کشورشان، با توهین‌کنندگان برخوردی نخواهند کرد.

موج شدید محکومیت این اقدامات در کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی از همان روزهای نخست به راه افتاده و تجمعات و راهپیمایی‌ها در اروپا و غیره و خیل عظیم جمعیت معترض در پاکستان از نمونه‌های آن بودند.دانشجو

رهبر معظم انقلاب نیز روز گذشته طی پیامی این کار را گناهی بزرگ و نابخشودنی نامیدند و بهانه آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ را کاملا مردود، غلط و عوام فریبانه برشمردند و فرمودند: این حرکت در این برهه زمانی می‌تواند، به انگیزه‌ منصرف کردن ذهن ملت‌ها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند.


بیشتر بخوانید:

جزئیات برگزاری ۳ آزمون پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
وقتي تحصيلكرده هاي ما فاصله دو متري رو تو تجمعاتشون رعايت نميكنن از بقيه مردم چه انتظاري ميشه داشت
آخرین اخبار