مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی از معرفی نفرات برگزیده چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن در مرحله استانی خبر داد.

بخشی ‌پورمدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان در پنج منطقه اول( نهبندان، سربیشه، درمیان)، منطقه دوم(بیرجند و خوسف)، منطقه سوم (طبس و بشرویه)، منطقه چهارم (فردوس و سرایان) و منطقه پنجم (قاین، خضری و زیرکوه) برگزار شد.

او با بیان اینکه مرحله استانی این مسابقات هفته گذشته برگزار شد افزود: در این دوره ۱۰۲ نفر که از مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند، شرکت کردند.

بخشی پور با اشاره به اینکه مرحله نهایی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن در سطح ملی در پاییز امسال برگزار می‌شود، تصریح کرد: سهمیه راهیافتگان در مرحله ملی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم از خراسان‌جنوبی به تفکیک رشته برادران و خواهران هرکدام یک نفر در هر رشته خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی بیان کرد: این افراد در بخش‌های حفظ ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم با یکدیگر رقابت کردند.

او ادامه داد: علی اسدی از طبس نفر اول در حفظ ۵ جزء و نفرات اول و دوم در حفظ ۱۰ جزء به ترتیب آقایان محسن آراسته و رضا احمدی از بیرجند بودند.

بخشی پور اظهار کرد: نفرات اول تا سوم حفظ ۲۰ جزء، احمد یوسفی احمدآباد، محمود اسدزاده و مرتضی زمانی هستند و نفرات اول و دوم در رشته حفظ کل قرآن کریم، محمود احمدی درمیان و محمدمهدی معتمدی هستند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی ادامه داد: علیرضا محمدنژاد از بیرجند، جواد یعقوب پور از قاین و محمدحسین زیبا از سرایان نفرات اول تا سوم رشته قرائت قرآن کریم هستند.

او افزود: مهدی عبدالهی از بیرجند، امرالله سیرتی از نهبندان و مجتبی مزگی‌نژاد از بیرجند به ترتیب نفرات اول تا سوم برگزیده در رشته ترتیل هستند.

بخشی پور بیان کرد: نفرات اول تا سوم برگزیده در رشته اذان نیز، رسول وکیل زاده از بشرویه، روح الله عبدیان از طبس و محمدقائم نارمنجی از بیرجند هستند و برگزیدگان رشته دعا خوانی نیز پس از داوری در تهران اعلام خواهند شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: در بخش خواهران نیز اقدس فرخنده جوادی از بیرجند، فاطمه گلی از قاین و مطهره چمنی از بیرجند در حفظ ۵ جزء برگزیده هستند.

او بیان کرد: سیده صدیقه رضوی از بیرجند، زهرا اسماعیل پور مقدم از قاین و طیبه باقری از طبس به ترتیب نفرات برگزیده بخش حفظ ۱۰ جزء هستند.

بخشی پور تصریح کرد: صدیقه دلاکه نژاد از بیرجند، مرضیه سراج از بیرجند و کلثوم شجاعی نسب از قاین نفرات برگزیده رشته حفظ ۲۰ جزء هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی ادامه داد: مرضیه اشرفی از بیرجند، زهرا مروتی از قاین و زهرا بخشی از طبس برگزیدگان رشته حفظ کل در این دوره از مسابقات هستند.

او افزود: فاطمه نوفرستی از بیرجند، سیده مرضیه رضوی از طبس و معصومه شریف زاده از سرایان نفرات برگزیده قرائت و فاطمه شریفی‌پور و سیده زهرا خادم و فائزه سبزبان نفرات برتر رشته ترتیل هستند.

بخشی پور اذعان کرد: برگزیدگان رشته دعاخوانی نیز پس از داوری در تهران اعلام خواهند شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.