شاوله گفت: استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدرسه الزامی است و دانش آموزان باید این موضوع را جدی بگیرند.

شاوله مدیر آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار داشت: یکی از مهمترین راه‌ها برای مبارزه با بیماری کرونا استفاده از ماسک است، به همین دلیل حضوردانش آموزان با ماسک درکلاس‌های درس اجباری است.

شاوله افزود: حفظ سلامتی دانش آموزان درمدارس از اهمیت بالایی برخوردار است لذا دانش آموزان با زدن ماسک و رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی می‌توانند دراین راه سخت به یاری اولیا ومعلمان خود درمدرسه بیایند و گامی محکم درراه مبارزه با بیماری کرونا بردارند.

او ادامه داد: معلمان دارای مشکلات ریوی که ریسک ابتلا به کرونا در آن‌ها زیادتر است با گواهی پزشک متخصص و معتمد می‌توانند از شرایط دورکاری استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


مدیر آموزش و پرورش مهاباد تصریح کرد: والدین زمانی که نشانه‌هایی مانند تب، سرفه، آبریزش بینی، عطسه، بدن درد و بی حوصلگی را در فرزندان خود مشاهده کردند باید بلافاصله از فرستادن دانش آموزان به مدرسه خودداری کنند.

شاوله بیان کرد: مواد ضدعفونی کننده باید به میزان کافی در اختیار مدارس قرار گیرد همچنین کلاس‌های درس هم باید به صورت مرتب و مستمر ضدعفونی شوند و همچنین وسایلی مانند صابون برای شستن مرتب دست‌ها به مقدار کافی در مدارس وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.