نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد دزفول نشانه توسعه فکری مردم این شهرستان است و مسئولان استانی و کشوری باید از این امر خرسند باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیداحمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد دزفول نشانه توسعه فکری مردم این شهرستان است و مسئولان استانی و کشوری باید از این امر خرسند باشند.

او افزود: مجوز‌های لازم برای ساخت بیمارستان‌ها با پیگیری مسئولان اخذ و از سوی خیرین و مسئولان ساخته می‌شوند که امیدواریم این خدمت خالصانه ادامه داشته باشد.

آوایی بیان داشت: رسم بدی در کشور جا افتاده که مسئول جدیدی که روی کار می‌آید نیروی قبلی را زیر سوال می‌برد در حالی که همه نیرو‌ها باید تعصب مجموعه خود را داشته باشند و در جهت رشد و توسعه کمی و کیفی آن گام بردارند.

عبدالناصر میرشکاک معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: دزفول در دوران جنگ تحمیلی دین خود را به اسلام ادا کرد؛ اکنون نیز از مسوولان سیاسی و دولتی انتظار می‌رود دین خود را به مردم این منطقه ادا کنند.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی دزفول شهرستان‌های دزفول، شوش و گتوند را تحت پوشش دارد که در این مدت خدمات زیادی به مردم ارائه کرده است و مجموعه بهداشت و درمان دزفول همکاری لازم را با علی قمیشی سرپرست جدید این دانشگاه خواهند داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.