خیرین حوزه سلامت برای خرید تجهیزات پزشکی اورژانس ۱۱۵ نیشابور مبلغ پانصد میلیون ریال کمک نقدی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی افشار نیک رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: مدافعان سلامت در عرصه کمک به بیماران و مصدومین با وجود ویروس منحوس کرونا، از جان گذشتند تا جان کسی به خطر نیافتد و حضور خیرین در این برهه از زمان در حوزه سلامت انرژی مضاعفی از لحاظ روحی و روانی برای کادر درمان در بر خواهد داشت.

او افزود: خیرین سلامت بازوان توانای مردمی حوزه سلامت هستند که با همدلی و اتحاد می‌توان از این ظرفیت به نفع مردم در حوزه سلامت کمک گرفت.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور ادامه داد: اجرای پروژه‌های عمرانی و خرید تجهیزات پرشکی توسط خیرین در اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور نشان دهنده توجه ویژه حوزه مشارکت‌های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی به اورژانس می‌باشد که باید فعالیت این حوزه و همه فعالیت‌های خیرین و نیکوکاران را غنیمت دانست و بیش از گذشته زمینه را برای مشارکت خیرین فراهم کرد.
 
نیک افشار بیان کرد: از پارسال تا کنون خیرین سلامت کمک‌های نقدی و غیر نقدی شامل اهدای زمین و هزینه ساخت دو پایگاه جاده ای، خرید تجهیزات پزشکی ۱۱ دستگاه تله مدسین، دستگاه کمک آموزشی ریتم میکر، تجهیزات حفاظت فردی، دستگاه مه پاش و ازون تراپی به اورژانس پیش بیمارستانی داشته اند.
 

انتهای پیام//ر. ح
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.