نایب‌رئیس انجمن دو و میدانی هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: تیم‌های آقایان و بانوان استان در رقابت‌های دو و میدانی کارگری کشور شرکت می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاطمه معین‌پور نایب‌رئیس انجمن دو و میدانی هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: رقابت‌های دو و میدانی کارگری بانوان کشور چهارم مهرماه در مشهد برگزار می‌شود که زینب عیدی‌شیخ‌رباط، منیر عبیدی، زهره رئسی‌قنوانی، فهیمه محمدی‌مزرعه، سعاد سه‌برادران و سیمین دهون‌زرگانی در قالب تیم استان به این مسابقات اعزام می‌شوند.

او با بیان اینکه مسابقات استانی را برگزار کردیم تا نفرات منتخب و خوب استان برای رقابت‌های کشوری انتخاب شوند افزود: برای اولین بار بود که پیش از اعزام به مسابقات کشوری یک رقابت استانی برگزار شد تا بهترین‌ها انتخاب شوند. برای دو و میدانی برنامه داریم تا همیشه نفرات تیم استان برای اعزام‌ها آماده باشند.

معین‌پور عنوان کرد: رقابت‌های دو و میدانی کارگری کشور در بخش آقایان نیز سوم مهرماه در مشهد برگزار می‌شود که دو تیم از خوزستان به این مسابقات اعزام خواهند شد و باتوجه به میزان آمادگی ورزشکاران‌مان پیش‌بینی مدال در بخش آقایان و بانوان را داریم و به این مهم نیز امیدواریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.