مجموعه ورزشی بخش خشت کازرون از طریق ویدئو کنفرانس و توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبد الهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز در چهارمین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس، مجموعه ورزشی ۲ هزار نفری شهید قاسم سلیمانی بخش خشت از توابع شهرستان کازرون، امروز پنج شنبه سوم مهرماه از طریق ویدیو کنفرانس از سوی رییس جمهوری و با حضور سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارات ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

او، بیان کرد: این  مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت ۲۳ هزار متر مربع و با  اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ساخته شده است.

سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارات ورزش و جوانان  تصریح کرد: در سالی که گذشت شاهد به بهره برداری رسیدن طرح های ورزشی خوبی در سراسر کشور بودیم و تا پایان سال نیز طرح های بزرگ ورزشی دیگر هم به بهر ه برداری می رسد.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان هم در جریان افتتاح یک طرح ورزشی در سنندج  گفت: سالن ۶ هزار نفری بزرگ شیراز یکی از طرح های الویت دار  وزارت ورزش و جوانان است که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد و در اختیار ورزش استان فارس قرار می گیرد.

ورزشگاه استاندارد این مجموعه با دارا بودن چمن مصنوعی، میزبان مناسبی برای برگزاری مسابقات کشوری خواهد بود.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار