سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی عملکرد عیسی آل کثیر و عبدالرزاق حمدالله مهاجمان تیم‌های پرسپولیس ایران و النصر عربستان پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در جدیدترین گزارش خود به بررسی ۲ مهاجم تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان (عیسی آل کثیر و عبدالرزاق حمدالله) پرداخت.

در گزارش AFC آماده است: ۲ گل اول پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ توسط علی علیپور در جریان تساوی ۲ بر ۲ مقابل الشارجه امارات در هفته اول به ثمر رسید. وقتی این مهاجم جوان پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی به تیم ماریتیموی پرتغال رفت، در مورد توانایی های تیم پرسپولیس حرف و حدیث زیادی به وجود آمد؛ پس از یک ماه از زمان انتقال آل‌کثیر به پرسپولیس، این مهاجم ۳۰ ساله خیال هواداران را راحت کرده است.

آل کثیر در پیروزی ۴ بر صفر مقابل شارجه گلزنی کرد و در دیدار مقابل السد قطر هم گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا تیم ژاوی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. روند گلزنی قابل توجه آل‌کثیر با یک دبل مقابل پاختاکور در یک چهارم نهایی ادامه یافت و حالا او تنها چالش واقعی برای عبدالرزاق حمدالله مهاجم النصر در جدول گلزنان مسابقات است. حمدالله ۶ گل خود را از ۱۱ شوت به ثمر رسانده در حالی که آل‌کثیر ۴ گل خود را فقط از ۷ هفت شوت رقم زده است و این نشان می‌دهد کارایی مهاجم پرسپولیس کمی بالاتر است.

دیدار تیم های پرسپولیس ایران و النصر عربستان فردا از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه قطر برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار