نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به جنگ و فشار اقتصادی دشمن اشاره کرد و گفت: بیداری و بصیرت ملت ایران همواره مانع تحقق نقشه های شوم دشمنان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به زیارت اربعین گفت: مردم در این روز همچون مراسم ماه محرم با همان هرخانه یک حسینیه مراسم اربعین را برگزار خواهند کرد.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و بیانات رهبری برای این روز گفت: تبعیت از مصوبات ستاد کرونا و منویات رهبری که همان زیارت از راه دور است باید مدنظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه به جنگ و فشار اقتصادی دشمن اشاره کرد و گفت: بیداری و بصیرت ملت ایران همواره مانع تحقق نقشه شوم دشمنان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه هدف دشمن ضربه زدن در زمینه‌های اقتصادی است، افزود: در این زمینه دشمن از هیچ توطئه‌ای فروگذار نیست.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه در جنگ اقتصادی نیز دشمن تلاش دارد که بازار کشور را تصرف کند تا بتواند بر آن تاثیر بگذارد، تصریح کرد: دشمن قصد داشت اهداف خود را قدم به قدم عملی سازد و البته اکنون نیز سازمان سیا تلاش می‌کند که با ایجاد نا امنی در کشور خواسته‌های خود را بر کشورمان تحمیل کند.

خاتمی با اشاره به در پیش بودن ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی افزود: سه چیز است که همه ما به آن نیاز داریم که یکی امنیت، دوم عدالت و سوم آسایش و سلامتی است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه نیرو‌های انتظامی چشم بیدار جامعه هستند، گفت:همه در سایه امنیت باید در راستای آسایش و امنیت جامعه تلاش کنیم و این امر با اقتدار میسر است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.