معاون پرورشی آموزش وپرورش مازندران گفت: بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ اثر به دبیرخانه مجازندران ۲ ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: پس از برگزاری موفقیت آمیز جشنواره مجازندران از اسفند پارسال تا اردیبهشت امسال، اکنون در حال برگزاری مجازندران ۲ هستیم.

او افزود: بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ اثر تاکنون به دبیرخانه ارسال شده است که از این تعداد بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ در کانال جشنواره بارگذاری شد.


بیشتر بخوانید


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: از مجموع آثار رسیده حدود ۲ هزار اثر به موضوع محرم و بیش از هزار اثر به دفاع مقدس اختصاص دارد.

شعبانی با بیان اینکه این جشنواره تا پایان مهر امسال ادامه دارد و اسامی منتخبان در روز ۱۳ آبان امسال اعلام خواهد شد، گفت: موضوعات این جشنواره اعم از محرم و حماسه حسینی، چهلمین سالگرد دفاع مقدس و بازگشایی مدارس است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: درباره قالب‌های ارسال آثار محدودیتی در قالب وجود ندارد و دانش آموزان می‌توانند در قالب‌های متنوع هنر‌های تجسمی، موسیقی، مداحی، داستان، کلیپ، نمایش، پویانمایی و عکس آثارشان را ارسال کنند.

او با بیان اینکه بازه زمانی جشنواره از اول شهریور تا ۳۰ مهر ۹۹خواهد بود، افزود: جوایز نفیسی به صاحبان ۱۰۰ اثر برتر، ۱۰۰نفر از ارسال کنندگان اثر (به قید قرعه از بین تمام آثار ارسالی) و ۵۰ نفر از اعضای کانال اهدا خواهد شد.

شعبانی با بیان اینکه اثر باید متعلق به ارسال کننده باشد، گفت: آثار ارسالی باید دارای مشخصات اثر شامل نام و نام خانوادگی، مدرسه و پایه، قالب اثر، موضوع، نام شهر و مدت زمان ویدئو به صورت زیرنویس بوده و به اثر سنجاق باشد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار