بیست و هشتمین جشنواره فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد

بیست و هشتمین جشنواره فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ۶ بخش و ۲۹ رشته برگزار شد و میزبانی بخش نیمه نهایی رشته‌های فناوری و پژوهش به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: وبینار کشوری معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، با محوریت بیست و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سمنان برگزار شد.

او هدف از برگزاری این جشنواره را  ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اعتلای اخلاق و ایمان دینی در بین دانشجویان، برشمرد.
رضا نقدی بیان کرد: در این جشنواره ۶ بخش و ۲۹ رشته برگزار شد و میزبانی بخش نیمه نهایی رشته‌های فناوری و پژوهش به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان واگذار شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان تصریح کرد: با عنایت به میزبانی شایسته مرحله نیمه نهایی، برگزاری کشوری رشته‌های بخش ادبی، فناوری و پژوهش نیز به این دانشگاه سپرده شد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کل کشور نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بیان کرد: دوران دفاع مقدس، برگ زرینی است بر افتخارات زنان و مردان این مرز و بوم که تا همیشه‌ی تاریخ از آن به عنوان سند رادمردی و عزتمندی ایرانیان یاد خواهد شد و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را برای نسل‌های بعد به یادگار خواهد گذاشت.

 مهدی دستگردی ابراز داشت: در راستای تحقق دانشگاه اسلامی و پیشبرد اهداف تربیتی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی و همچنین دستیابی به سند راهبردی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای، بیست و هشتمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری با رویکرد قرآن و عترت بر اساس تقویت هویت اسلامی - ایرانی، تقویت مهارت‌های زندگی و تقویت هویت انقلابی برنامه‌ریزی و تبیین گردید

او اهداف کلی این جشنواره را گسترش و تعمیق شناخت دانشجویان از الگو‌های دینی (رسول اکرم (ص)، ائمه اطهار (ع)، بزرگان و علمای اسلام و)، گسترش و تقویت خود اتکایی و خودباوری ملی، رشد خود آگاهی، گسترش روحیه تفکر و بصیرت، ارتقاء فرهنگ مسئولیت پذیری، ارتقاء روحیه قناعت و ساده زیستی و افزایش روحیه مطالبه گری نسبت به ارزش‌های انقلاب برشمرد.

انتهای پیام / م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.