معاون اجتماعی سپاه ناحیه همدان از خدمات رسانی قرارگاه حضرت ولی عصر(عج) در مناطق محروم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان, عباس صفایی, معاون اجتماعی سپاه ناحیه همدان با اشاره به خدمات‌رسانی قرارگاه حضرت ولی عصر(عج) در مناطق محروم ، از دستگاه های اجرایی، نهادها و سازمان های دولتی خواست جزیره‌ای عمل نکنند و با کمک به قرارگاه بتوانیم بهتر و با کیفیت‌تر  به مردم خدمات رسانیکنیم.

او اظهار داشت: قرارگاه حضرت ولی عصر(عج) معاونت اجتماعی سپاه پاسداران  در این مدت سعی داشته بیشتر در حاشیه و مناطق کم برخوردار شهر خدمات رسانی کند.

معاون اجتماعی سپاه ناحیه همدان با اشاره به برنامه این قرارگاه اظهار داشت:  قرارگاه بخشی از شهر را که محرومیت زیادی دارد شناسایی می‌کند و یک هفته پایگاه بسیج و مسجد محل به مردمان منطقه اطلاع‌رسانی می‌کنند، سپس اعضای گروه در منطقه حاضر شده و در زمینه‌های مختلف خدمت می‌کنند.

صفایی ادامه داد: در این قرارگاه مشاوره تحصیلی، مشاوره ازدواج، آسیب‌های اجتماعی، مشاوره حقوقی و مشاوره پزشکی  رایگان به مردم ارائه می‌شود.

او بیان کرد: افرادی که به ما مراجعه می‌کنند اسامی آنها یادداشت می‌شود و تا حل مشکلشان سعی می‌کنیم آنها را همراهی کنیم, برای مثال کسی که بیماری خاصی دارد و توان مالی برای درمان ندارد، با همراهی بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی و نیکوکاران سعی می‌شود مشکل بیماری رفع شود .

معاون اجتماعی سپاه ناحیه همدان گفت: در ایام کرونا نیز قرار گاه حضرت ولی عصر(عج) خدمات‌رسانی خوبی انجام داده که از آن جمله  به ضدعفونی معابر، تولید ماسک، کمک‌های مومنانه پخت غذا و توزیع آن در بین نیازمندان، اهدای نوشت افزار به دانش‌آموزان نیازمند، ایجاد اشتغال برای زنان بی‌سرپرست  می توان اشاره کرد.
انهتی پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.