بازگشت بنگاه‌های صنعتی به چرخه تولید

رئیس دیوان عالی کشور بازگشت بنگاه‌های تولیدی به چرخه تولید را از اولویت‌های قوه قضائیه اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور در حاشیه جلسه پاسخگویی به مشکلات مردم و واحد‌های تولیدی استان با اشاره به اقدامات دیوان عالی کشور در خصوص قوت گرفتن جهش تولید و قوت گرفتن اقتصاد کشور، گفت: از مطالبی که مورد بحث است کارخانه‌هایی است که در اثر مسائل اقتصادی و برخی سوء استفاده‌هایی تعطیل شده است.

او افزود: در این خصوص قوه قضائیه تصمیم دارد اقداماتی انجام دهد که بنگاه‌های تولیدی به چرخه تولید برگردند و دادگاه‌ها را هم مکلف کرده که تا جایی که امکان دارد کارخانه‌ای بخاطر بدهی تعطیل نشود.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم گفت: در این راستا اگر سوء استفاده‌ای هم شده باشد و حکمی هم صادر شده باشد که خلاف شرع و خلاق قانون باشد، رئیس قوه قضائیه اعلام اشتباه می‌کند و دیوان عالی کشور یکی از نقش‌هایی که دارد این است که احکام اشتباه را پالایش کند و احکام صحیح را دوباره صادر کند.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه از موفقیت‌های ما در دیوان عالی کشور وحدت رویه‌ای است که صادر می‌کنیم، افزود: رویه‌هایی را در سراسر کشور ایجاد می‌کنیم که در دادگاه‌ها براساس آن رویه‌ها اقدام کنند و هر شهرستان در هر دادگاه سلیقه‌ای خاصی در خصوص بانک‌ها و کارخانه‌ها اعمال نکند و همه براساس یک رویه در جهت جهش تولید اقدام کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار