۲ طرح چهارخطه دشت ارژن به تنگ‌ابوالحیات و تونل محرم در محور کازرون به بوشهر در شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنارتاپایان امسال یا ابتدای سال آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی ۲ طرح چهارخطه دشت ارژن به تنگ‌ابوالحیات و تونل محرم در محور کازرون به بوشهر در شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار گفت: این محور از گلوگاه‌های مهم و محور‌های پُرترافیک و ترانزیت استان فارس به شمار می‌آید.

خیرالله خادمی افزود: این محور به طول ۲۲ کیلومتر و با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است در صورت تامین اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومانی تا پایان امسال یا اوایل سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور، درباره ساخت تونل محرم واقع در محور کازرون به بوشهر، افزود: طول این تونل ۲ هزار و ۴۰۰ متر است که تا کنون یک هزار و ۱۵۰ متر آن حفاری شده است.

خادمی ادامه داد: برای ادامه حفاری این تونل به ۲۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت تامین اعتبار، پایان امسال یا در ابتدای سال آینده این تونل بازگشایی می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار