مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس گفت: شهرستان ممسنی فعال‌ترین کارگاه‌های راهسازی را در سطح استان فارس دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا سیاه پور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در بازدید از طرح‌های توسعه راهسازی شهرستان ممسنی با حضور داوود ایوبی فرماندار ممسنی  و جمعی از مدیران و کارشناسان و مسئولان محلی از جاده های در حال ساخت و مرمت این شهرستان بازدید کردند.

او، گفت: مسیر جاده ای سرود به آب پرده و جاده ده گپ  به آنتنی سرنجلک در منطقه دشمن زیاری و همچنین طرح روکش آسفالت بوان، تقاطع عالیوند، مسیر واریانت بردنگان و جاده میانه به باتون، باتون به امامزاده پیر شمس در بخش مرکزی و در نهایت به شهر کوپن شهرستان رستم  از جمله طرح های دارای اولویت در این شهرستان بوده که کارگاه‌های راهسازی در آن فعال است.

سیاهپور با تشکر از حمایت ها و پیگیری‌های فرماندار ممسنی و نماینده مردم  این شهرستان در اختصاص اعتبارات به محورهای مواصلاتی بیان کرد: در حال حاضر شهرستان ممسنی فعال ترین شهرستان استان در حوزه های فعالیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس تصریح کرد: با مشکلات اعتباری موجود و هماهنگی های انجام شده در هفته دولت امسال چندین طرح راهسازی و ترمیم جاده ای در همه مناطق شهرستان ممسنی به بهره برداری می رسد.

در این سفر تصمیمات لازم برای اولویت بندی اجرای طرح های راهسازی و ایمن سازی نقاط حادثه خیز شهرستان ممسنی در بخش های جوزار  ، دشمن زیاری ، ماهور میلاتی و بخش مرکزی گرفته شد.

داوود فرماندار ممسنی نیز در حاشیه این بازدیدها ادامه داد: در سال های اخیر در تکمیل جاده ها، روکش آسفالت، تعمیر پل ها و نصب روشنایی و ایمن سازی در این شهرستان اقدامات بسیار خوبی در محورهای مواصلاتی بخش های چهارگانه ممسنی انجام شده است.

او، افزود: گستردگی وسعت و چند اقلیم بودن شهرستان ممسنی، پراکندگی بیش از ۳۰۰روستا و کوهستانی، سخت گذر بودن جاده ها، محدودیت های شدید اعتباری برای تکمیل و بهسازی مورد درخواست مردمی در این شهرستان را بسیار سخت کرده است.

رئیس کارگروه ترافیک شهرستان ممسنی اضافه کرد: بهبود نسبی محورهای مواصلاتی این شهرستان که در موضوع جاده های روستایی به شدت محروم  هستند نیازمند توجه جدی مدیران ارشد کشوری و استانی در تزریق اعتبارات ویژه و تامین قیر است.

شهرستان ممسنی با مرکزیت شهر نورآباد در فاصله ۱۶۲ کیلومتری غرب شیراز در استان فارس واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار