مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: دویست و شانزدهمین مرکز نیکوکاری البرز توسط گروه‌های جهادی و به‌منظور ترویج فرهنگ انفاق در جامعه افتتاح شد.

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری رویش با تأکید بر ظرفیت مطلوب گروه‌های جهادی در کشور گفت: دفتر این مرکز نیکوکاری در مسجد امام جعفر صادق (ع) کوی کارمندان شمالی واقع‌شده و بناست در تعامل و هم‌افزایی با کمیته امداد امام (ره) البرز به نیازمندان خدمت‌رسانی کند.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به این که این گروه جهادی در مسجد امام جعفر صادق (ع) پیش از شیوع ویروس کرونا به آسیب دیدگان خدمت‌رسانی می‌کردند افزود: هدف اصلی این مرکز توسعه مشارکت و حضور مستقیم جهادگران، مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است.

محمدی فرد با تأکید بر این که مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مردمی توسعه خیر و احسان در تعامل و هم‌افزایی با کمیته امداد امام (ره) هستند گفت: مرکز نیکوکاری رویش در استان البرز باهدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیر و احسان به‌منظور ارائه خدمات اجتماعی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و سایر مسائل مرتبط با آسیب دیدگان افتتاح شد.

او با اشاره به این که ۸۵۰۰ دانش‌آموز در استان از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند افزود: مراکز نیکوکاری ظرفیت خوبی برای تهیه تبلت و گوشی تلفن همراه هوشمند برای اقشار آسیب دیده در زمان شیوع بیماری کرونا و آموزشی مجازی است.

انتهای پیام /  ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.