نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی اظهار نظری مدعی شد که کشورهای عربی بیشتری اقدام به عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی خواهند کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آویر جندلمن سخنگوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری در شامگاه روز دوشنبه از قول «بنیامین نتانیاهو» نوشت: «کشور‌های عربی بیشتری بنا دارند با تل‌آویو صلح کنند. چراکه شاهد رشد این رژیم و چگونگی مقابله آن با ایران هستند».

نتانیاهو در ادامه همچنین این را هم گفته که: «کشورهای عربی می‌دانند که ما می‌توانیم در زمینه‌های بسیاری به آن‌ها کمک کنیم. کشور‌های عربی بر این باورند که اسرائیل هم‌پیمانی حیاتی در تمام زمان‌ها و مخصوصا در مقطع کنونی است».

نخست‌وزیر رژیم صهونیستی در ادامه مدعی شد: «بدون شک در آینده‌ای نزدیک چند توافق جدید با کشور‌های عربی-اسلامی دیگر اعلام خواهد شد».

پیش از این و در اقدامی ننگین از سوی امارات و بحرین، این دو کشور عربی اقدام به آشکارسازی روابط خود با رژیم صهیونیستی کردند. گروه‌های مقاومت فلسطینی ضمن انتقاد صریح از اقدام حاکمان عربی، تصریح کردند که ابوظبی و منامه خنجری زهرآگین بر پیکر مقاومت فرو کردند.

سران کاخ سفید که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هیچ برگ برنده در حوزه بین‌المللی برای جلب آراء ندارند، تصمیم گرفتند تا با فراهم کردن مقدمات سازش کشورهای کوچک عربی با رژیم صهیونیستی قدری وضعیت ترامپ در انتخابات را بهبود بخشند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
reza
۱۲:۱۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
هی آویرجندلمن : کدام رشد؟ کدام مقابله؟ یک نگاهی به مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی بینداز حتماً خواهی دید که چگونه ارتش تا دندان مسلح اسرائیل غاصب از ترس اقدام عکسل العملی حزب الله لبنان در پی شهادت یکی از فرماندهان عالی حزب الله چندین ماه است که در حال آماده باش کامل و شب وروز این نیروها سیاه شده و تا جائی پیش رفته اند که همدیگر را مورد هدف قرار میدهند این سخنان شما در اوضاعی که ملت خودتان علیه خودتان برای بنیامین نتانیاهو تظاهرات میکنند و اوضاع اقتصادی ناشی از گردشگری آسیب دیده از کووید19و بیمار شما مصرف داخلی دارد و مصرف دیگر آن فقط برای گاوان شیرده ترامپ است که از سوی گاوچران غرب وحشی تعلیف و علیق میشوند............تا همین حد برای اراجیف سخیف شما کافی است......
آخرین اخبار