فرماندار ماهشهر گفت: اگر خانواده را بنای اصلی هر فرد و جامعه بدانیم، آموزش و پرورش نیز به موازات آن و در برخی موارد بالاتر از خانواده نقش دارد.

محسن بیرانوند  فرماندار ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: اگر خانواده را بنای اصلی هر فرد و جامعه بدانیم، آموزش و پرورش نیز به موازات آن و در برخی موارد بالاتر از خانواده نقش داشته، و این امر بر جایگاه اساسی و کلیدی آن حکایت دارد.

او افزود: وقتی ضعف و آسیب و مشکلی در جامعه مشاهده می کنیم باید بدانیم علت اصلی آن بی توجهی به نقش و جایگاه آموزش و پرورش بوده که نتوانسته ایم از ظرفیت‌های آن در رشد و شکوفایی اجتماعی استفاده صحیح نمائیم.

بیرانوند بیان داشت: برای بنده به عنوان یک خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ۲ مقوله آموزش و پرورش و امنیت از آرزو‌های چندین ساله بوده که تحول بنیادی و اساسی در شاخصه‌های آن‌ها مورد توجه و عملی شود، چراکه این امر موجب تضمین رشد و پیشرفت کشور خواهد شد.

فرماندرا ماهشهر با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در شرایط بحران بویژه ویروس کرونا گفت: از نخستین روز‌های شیوع این ویروس، مجموعه آموزش و پرورش حضور و مشارکت بسیار خوبی داشته که آمار کمترین دانش آموز مبتلا به این ویروس در شهرستان نسبت به سایر شهر‌های استان، گواه بر این امر میباشد، ضمن اینکه تدریس غیر حضوری و مجازی نسبت به آموزش حضوری در کلاس به مراتب سخت‌تر بوده که بر نقش ویژه آموزش و پرورش صحه میگذارد.

این مقام مسئول بیان داشت: تغییر و تحول برای هر جایگاهی یک امر طبیعی بوده، ضمن آنکه جایگاه آموزش و پرورش بسیار بالاتر از جناح بندی‌های سیاسی قرار داشته و نباید در این مجموعه سیاسی کاری صورت بگیرد، چراکه جایگاه و شأن آن در پیشرفت و توسعه کشور بر مسائل سیاسی و جناحی ارجحیت دارد، و تغییر دولت‌ها نباید در روند آموزش و پرورش تاثیر بگذارد، ما نیز بر همین اساس نسبت به همچون گذشته با تمام توان درکنار مجموعه و مدیریت جدید آموزش و پرورش بندر ماهشهر خواهیم بود ضمن آنکه از زحمات و تلاش‌های بی وقفه مدیریت قبل تقدیر و تشکر دارم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.