علیمحمدی گفت:برای ارتقای کیفیت خدمات همه مراکز درمانی تامین اجتماعی قم به دستگاه رادیولوژی دیجیتال مجهز شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  داود علیمحمدی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم که دوران قرنطینه ابتلا به ویروس کرونا را سپری می‌کند، گفت:یکی از برنامه‌های راهبردی مدیریت درمان استان قم در چند سال گذشته نصب دستگاه‌های پیشرفته برای ارتقای کیفیت خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی در چهار مرکز درمانی تابعه مدیریت درمان استان قم از جمله نصب دستگاه‌های رادیولوژی دیجیتال بوده است.

او افزود:با نصب دو دستگاه جدید در پلی کلینیک بوعلی و دی کلینیک دکتر غرضی، عملا همه مراکز به دستگاه‌های رادیولوژی جدید مجهز شدند که این امر در ارتقای کیفی خدمات تاثیر بسیار مطلوبی دارد.

علیمحمدی از مزایای دستگاه رادیولوژی دیجیتال را سرعت در تهیه لحظه ای تصویر ،پایین بودن اشعه مصرفی در رادیولوژی و کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان عنوان کرد.

مدیر درمان استان قم در ادامه گفت:یکی از برنامه‌های مهم دیگر در دست اقدام برای بهبود فرایند درمان خرید دستگاه پکس است که تاثیر بسیار مهمی در تسهیل فرایند تشخیص به موقع و موثر دارد که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم از این امکان نیز در مجموعه مدیریت درمان برای درمان با کیفیت‌تر بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار