مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: استادیوم علی دایی با اعتبار ۷ میلیارد تومان تا پایان سال بازسازی و تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در نشست با مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: با اعتباری که از طرف وزارت ورزش وجوانان و وزارت راه و شهر سازی برای تکمیل و بازسازی این پروژه در نظر گرفته شده است این استادیم تا پایان سال تکمیل می‌شود.

او در خصوص تکمیل و بازسازی این استادیم افزود: رختکن بازیکنان، سرویس‌های بهداشتی، تارتان پیست دو ومیدانی، جایگاه تماشاگران، چمن و دیگر موارد استادیوم که نیاز به بازسازی دارند با اعتباربا لغ بر ۷ میلیارد تومان تمکیل و بازسازی خواهد شد.

انوشیروانی با اشاره به تیم داری شهرداری اردبیل در پایه‌های مختلف در رشته ورزشی فوتبال گفت: اداره کل ورزش وجوانان با تفاهم نامه و عقد قراداد در راستای تقویت و آموزش تیم‌های پایه فوتبال استادیوم علی دایی را در اختیاز باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری قرار خواهد داد.

محمد نژاد، مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری هم در این نسشت ضمن تاکید بر حمایت از هیات‌های ورزشی استان اردبیل افزود: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری یا صلاحدید اداره کل ورزش وجوانان از هیات‌های ورزشی در راستای توسعه و تقویت و همچنین حضور در مسابقات ورزشی حمایت می‌کند.

او گفت: این سازمان آماده هر نوع همکاری در جهت توسعه ورزش همگانی در تمامی رشته و برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی در اردبیل با مشارکت اداره کل ورزش وجوانان و هیات‌های ورزشی می‌باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.