در خراسان جنوبی رخ داد؛

رشد ۴۷ درصدی کارگاه‌های تخصصی برخط کانون پرورش فکری

کارگاه‌های تخصصی برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی نسبت به مدت مشابه پارسال از نظر استقبال کودکان و نوجوانان و تعداد کارگاه‌ها ۴۷ درصد رشد داشته است.

حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: پس از برگزاری موفق دوره‌های تخصصی فرهنگی، هنری و ادبی کانون در فصل تابستان و با توجه به استقبال خانواده ها، دوره‌های جدید و تکمیلی در فصل پاییز نیز در دستور کار کانون قرار گرفت.

او افزود: مراحل ثبت نام و هچنین برگزاری این دوره‌ها به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ناشی از شیوع بیماری کرونا و با توجه به اینکه امکان حضور فیزیکی کودکان و نوجوانان در برخی از شهرستان‌ها فراهم نیست در بستر فضای مجازی انجام می‌شود که مورد استقبال خانواده‌ها نیز قرار گرفته است.

حمیدی اظهار کرد: آمار‌ها در فصل پاییز نشان از رشد ۴۷ درصدی از نظر تعداد کارگاه‌ها و همچنین میزان حضور کودکان و نوجوانان استان در این کارگاه‌ها دارد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: تابستان پارسال ۱۵ کارگاه تخصصی با موضوعات فرهنگی، هنری و ادبی در استان برگزار شد که با پیش بینی کارگاه‌های تکمیلی و جدید این دوره‌ها در فصل پاییز در قالب ۲۲ کارگاه مجازی با استفاده از مربیان مجرب کانون در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.