در شرایطی قرارداریم که امنیت حرف اول را در منازل و اماکن مختلف میزند ، ما برای درک این مساله باید به این فکر کنیم که معقوله امنیت چقدر میتواند مهم باشد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در شرایطی قرارداریم که امنیت حرف اول را در منازل و اماکن مختلف می زند ، ما برای درک این مساله باید به این فکر کنیم که معقوله امنیت چقدر می تواند مهم باشد ، برای مثال شما برای اجاره پارکینگی ممکن است مبلغ زیادی را بپردازید تا خودروی شما در امنیت حفظ شود ، کارمزدی پرداخت کنید تا در صندوق ها سرمایه شما را حفظ کنند ، یا برای اماکن خصوصی نگهبان استخدام کنید تا پاسبان اموال شما باشد ؛ همه این ها فقط یک دلیل دارند و آن فقط امنیت است .

ما برای حفظ آرامش و راحتی خود ممکن است هزینه های بسیاری پرداخت کنیم تا دیگر ناچار به انجام کار ها به صورت دستی نباشیم ، چرا که ماشین ها و دستگاه ها کار ما را در بسیاری از امور راحت تر کرده اند ، برای مثال میتوانیم کنترل درب مجتمع خود را روی یک ریموت یا تلفن همراه خود داشته باشیم ، همینطور می توانیم تصویر مراجعه کنندگان درب منزل خود از درون خانه ببینیم و این ها همه نشان دهنده رشد و پیشرفت تکنولوژی است .

معرفی سیستم های حفاظتی و امنیتی

سها ای شاپ همچنان بزرگ ترین است !

آیفون تصویری

آیفون تصویری از مجموعه دستگاه هایی است که قبلا فقط به هدف باز کردن درب و مشاهده تصویر و شنیدن صدای بیرون و باز کردن درب استفاده میشد ، اما اکنون با کاربرد های بیشتر به ابزاری ضروری برای هر خانه تبدیل شده است . این محصول سیستمی ارزان و به صرفه برای باز کردن درب ، ضبط تصاویر در نسخه های حافظه دار ، ارتباط داخلی با سایر واحدها ، هماهنگی با سایر تجهیزات مانند جک پارکینگی و ... نیز به کار میرود . آیفون تصویری برندهای بسیار زیادی دارد که محبوب ترین آنها آیفون تصویری سوزوکی ، آیفون تصویری تکنما ، تابا ، تکنما ، کوماکس ، الکتروپیک ، سیماران و ... هستند ، برترین خدمات پس از فروش متعلق به آیفون تصویری سوزوکی با 3 سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی تعویض است ، این شرکت تولید کننده مانیتور های آیفون تصویری 3.4 و 7 اینچ و گوشی صوتی به تصویری است ، نمایشگر این محصولات با وضوح تصویر و کیفیت بالا ، زیبایی ظاهری ،  دوام بالا در برابر خرابی ، امکانات و قابلیت های هوشمند ، قابلیت ضبط تصاویر ، گارانتی مدت دار و خدمات پس از فروش عالی و ... با قیمت های استثنایی در فروشگاه سها در دسترس هستند .

پنل آیفون تصویری

آیفون های تصویری علاوه بر مانیتور جهت نمایش تصویر ، برای شماره گیری و به صدا در آوردن زنگ ، دارا بودن دوربین برای تصویر برداری و میکروفون برای ضبط صدا و همینطور بلندگو برای پخش صدای داخل ، ترمینال و سایر تجهیزات نیازمند پنل درب هستند ، این پنل ها معمولا از جنس آلومینیوم و سایر آلیاژ ها و برای محافظ دوربین جنسی از شیشه یا پلاستیک دارند ، پنل آیفون تصویری سوزوکی در چند مدل ساده ، کدینگ ، کارتخوان و پسوردی تولید و دارای امکاناتی مانند دوربین سونی ژاپن ، بدنه آلومینیومی ، میکروفون و بلندگوی باکیفیت و قدرتمند ، تکنولوژی بروز و خدمات پس از فروش خوب تولید و روانه بازار میشوند .

پنل آیفون تصویری

وقتی میگوییم سها بزرگ ترین است ، یعنی مجموعه صنایع الکترونیک سها توانسته با بیش از 2000 قلم تنوع کالایی کالایی ، بیش از 1100 پروژه و پردازش و ارسال بیش از 50.000 قلم کالا در ماه را در کارنامه خود ثبت کند ، صنایع الکترونیک سها با وجود تمام سختی ها و مشکلات  با کارآفرینی برای حدود 100 خانوار به صورت مستقیم و تعداد زیادی از افراد به صورت غیرمستقیم رشد خوبی در جهت شکوفایی اقتصاد و رشد خود باوری در استان البرز داشته است .

صنایع الکترونیک سها علاوه بر آیفون های تصویری ، مجری فروش و نصب درب های اتوماتیک ، دوربین مداربسته ، راهبند اتوماتیک ، درب شیشه ای ، تجهیزات کنترل تردد ، سیستم های نظارتی و امنیتی ، دزدگیر اماکن و ... نیز هست .

جک پارکینگی

جک های پارکینگی بازوهای الکترومکانیک یا هیدرولیکی هستند که معمولا روی درب های ساختمان ها نصب شده و با عملکرد ریموت میتوان آن را باز یا بسته کرد . جک های پارکینگی معمولا در چند نوع دولنگه ، تک لنگه ، ریلی و ... هستند که پک جک پارکینگی دولنگه شامل دو لنگه جک ، دو عدد ریموت ، یراق آلات ، مدارفرمان و ... میباشد ، جک های پارکینگی معمولا در دو نوع الکترومکانیک و الکتروهیدرولیک تولید و عرضه میگردند . جک های پارکینگی معمولا در کشور های ایران ، چین ، ایتالیا ، اسپانیا ، تایوان ، کره جنوبی و ... تولید میگردند . ملاک تفکیک جک های پارکینگی معمولا طول درب ، قدرت موتور ، نوع جک ها ، برند جک ، تعداد دفعات باز و بسته شدن و ... هستند . برند های محبوب این محصولات شامل جک پارکینگی یال ، سوزوکی ، بتا ، Breezy ، V2 ، پروتکو ، بی اف تی ، میلان ، سیماران ، گلدن گیت و ... هستند .

لازم به ذکر است که بدانیم مجموعه سها با برند اینترنتی سها ای شاپ ، اولین و بزرگترین مجموعه فروش ، نصب و پشتیبانی سیستم های حفاظتی و امنیتی با دارا بودن 20 اکیپ فنی و کادر خدمات پس از فروش و تعمیرات حرفه ای در استان البرز و شهرهای همجوار آماده خدمت رسانی است .

برای آشنایی بیشتر ، دریافت اطلاعات و مشاوره میتوانید با ما تماس بگیرید یا از طریق سایت اقدام نمایید .

آدرس: کرج، چهارراه نبوت، ابتدای شهرک اوج، صنایع الکترونیک سها


شماره های تماس:
026-32541507 | 026-32541506
026-32542350 | 026-32547680
026-32540931 | 026-32539800

آدرس سایت:
Https://sohaeshop.com
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار