سرهنگ همتی زاده گفت: برای تغییر رفتار‌های پرخطر در حوزه ترافیک و رانندگی، تصویب قوانین به تنهایی چاره ساز نیست و باید آگاه سازی آحاد جامعه، برای نهادینه کردن رفتار‌های صحیح افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در همایش تجلیل از راهوران محله و نمونه‌های ترافیکی گفت: استمرار در آموزش و الزام در اجرای قانون سبب می‌شود برنامه ریزی‌ها به ثمر بنشیند و خروجی مطلوب که همان کم شدن حوداث و سوانح ترافیکی است حاصل شود.

او به نقش دهیاران در ترویج فرهنگ ترافیک اشاره کرد و افزود: دهیاران بهترین پتانسیل در روستا‌ها هستند و می‌توانند برای بهبود وضعیت ترافیک جاده‌های روستایی با پلیس راه تعامل بسیار خوبی داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد: همکاری و تعامل دهیاران در راستای گزارش نواقصات جاده‌ای و رفع مشکلات هندسی و آموزش فرهنگ ترافیک در بین روستائیان از مهمترین وجوه تعامل پلیس راه و دهیاران و روستا‌ها می‌تواند باشد.

 به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا با رعایت نکات بهداشتی، جلسه راهوران محله و سفیران ایمنی با هدف ارتقای سطح فرهنگ عمومی ترافیک و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در مسیر روستا‌ها با حضور تعدادی از دهیاران روستا‌های استان ایلام برگزار و از آنان با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.