آمریکایی‌ها در آستانه انتخابات این کشور به طرز جنون‌آمیزی به خرید لباس و تجهیزات نظامی روی آورده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ریچل آدامز هرد، خبرنگار بلومبرگ در مطلبی با اشاره به هجوم جنون آمیز آمریکایی‌ها برای خرید سلاح و لباس نظامی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نوشت: به تازگی شاهد موج دوم علاقه آمریکایی‌ها به خرید انواع تسلیحات هستیم؛ چرا که مردم نگران ناآرامی‌هایی هستند که همین حالا در خیابان‌های شهرهای آمریکا می‌بینیم و همچنین نگران این احتمال هستند که در روز‌های نزدیک به انتخابات، روز انتخابات و بعد از آن، شاهد ناآرامی‌های بیشتری از این دست باشیم.

او افزود: در نتیجه این فروشندگان جلیقه‌های ضدگلوله، و ماسک‌های مقاوم در برابر گلوله‌های ساچمه‌ای می‌فروشند و می‌گویند مردم عادی علاقه زیادی به خرید این اقلام نشان می‌دهند. این‌ها افرادی هستند که در کوئینز و سانفرانسیسکو زندگی می‌کنند و تا همین اواخر هرگز علاقه‌ای به خرید این تجهیزات نظامی نشان نمی‌دادند، اما اکنون احساس می‌کنند باید این کار را انجام دهند.

این خبرنگار اضافه کرد: ما همچنین شاهد افزایش تعداد شبه نظامیان غیرنظامی بوده ایم و این در حالی است که بسیاری از آن‌ها از گروه‌های افراطی هستند و (مجهز شدن به) تجهیزات تاکتیکی یکی از اجزای اصلی کارشان در زمانی است که اعتراضات را به خشونت می‌کشند یا تظاهرات خودشان را برگزار می‌کنند.

 آدامز هرد همچنین گفت: خرید سلاح در آمریکا در روز‌های نخست شیوع بیماری کووید ۱۹ افزایش یافت، یعنی ماه‌های مارس و آوریل که شهر‌ها و ایالت‌ها به تدریج تعطیل شدند، و آنچه شاهد بودیم مشابه چیزی بود که در زمان اعلام مالکیت اسلحه در نخستین بار شاهد بودیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
منم با قانوني شدن فروش سلاح يك بار شليك و يكبار مصرف موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
دارند برای جنگ داخلی پسا انتخابات آماده میشوند.
آخرین اخبار