مهم‌ترین حوادث سه‌شنبه ۶ آبان‌ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه‌شنبه ۶ آبان‌ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کلاهبردار ۵۰ میلیاردی در چنگال قانون گرفتار شد

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: فردی که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس اقدام به کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی از ۲۰ شهروند کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی با هویت معلوم به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس و پرداخت سود مشارکت در بازار فروش سهام، با توجه به حساسیت موضوع مراتب سریعاً در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی و انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

سرهنگ رزمجویی بیان کرد: متهم در بازجویی اولیه و مواجه شدن با شواهد و مستندات پلیس به جرم ارتکابی خود مبنی بر کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی از شهروندان اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: افراد سود جو و کلاهبردار از هر شیوه‌ای برای رسیدن به مقاصد شوم خود و فریب افراد استفاده می‌کنند و در این زمینه شهروندان می‌بایست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

سواری ام وی ام حامل تریاک در زرین‌دشت توقیف شد

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از توقیف سواری ام‌وی‌ام و کشف ۲۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از آن خبر داد.

سرهنگ محمد بردبار گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر "زرین‌دشت" در اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ، حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک سواری ام‌وی‌ام مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۲۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در پشت داشبورد جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ بردبار تصریح کرد: در این رابطه یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۸۵ درصدی سرقت‌ها در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف ۸۵ درصدی سرقت و دستگیری ۴۶ سارق در مهرماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان با اعلام این خبر گفت: ماموران این فرماندهی با اقدامات پیشگیرانه و پلیسی طرح کاهش وقوع سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون افزود: در این راستا با اقدامات انجام شده وقوع سرقت در مهرماه سال جاری نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد کاهش یافته است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص ۴۶ نفر سارق دستگیر و ۸۵ درصد از سرقت‌ها نیز کشف شده است، از شهروندان خواست توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

اتوبوس حامل کالای قاچاق در ممسنی توقیف شد

فرمانده انتظامی ممسنی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با توقیف یک اتوبوس، موفق به کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدند.

سرهنگ محمدهاشم قسام بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی افزود: پس از توقیف خودرو، ماموران در بازرسی از آن موفق به کشف ۷۶۲ ثوب پوشاک، ۱۶۵ جفت کفش و ۵۷ قطعه لوازم مخابراتی خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی شدند.

او با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلبون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

۷۴ راس گوسفند قاچاق در لارستان کشف شد

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۷۴ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی بیان کرد: مأموران پاسگاه انتظامی "هرمود عباسی" شهرستان لارستان با اقدامات فنی و تخصصی از دپو احشام قاچاق در یک گله دانی متروکه مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ امجدی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۷۴ راس گوسفند قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری مالک احشام قاچاق ادامه دارد، افزود: ارزش احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف تراکتور سرقتی در فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از کشف یک دستگاه تراکتور با سابقه سرقت از استان گلستان خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی گفت: ماموران انتظامی کلانتری "نوبندگان" حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه تراکتور که در کنار زمین‌های کشاورزی پارک بود مشکوک شدند.

او افزود: در بررسی انجام شده از سامانه پلیس مشخص شد تراکتور توقیفی سابقه سرقت از استان گلستان را دارد.

فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: با دستور مقام قضایی تراکتور مسروقه به مالباخته تحویل و تلاش جهت دستگیری سارق ادامه دارد.

دستگیری قاتل در کمتر از ۲ ساعت

فرمانده انتظامی مرودشت از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان مرودشت، شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: دو دوست در یکی از مناطق شهرستان مرودشت پس از مشاجره لفظی و درگیری فیزیکی، با هم درگیر که در نهایت یکی از آنان به وسیله سلاح سرد به قتل می‌رسد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: ماموران انتظامی با بررسی‌های لازم و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم مورد نظر را شناسایی و وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زینلی افزود: متهم در تحقیقات پلیسی ضمن اعتراف به جرم ارتکابی، انگیزه خود از قتل را اختلاف شخصی با مقتول عنوان کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.