کسب جایزه سال بنیاد البرز توسط دانش‌آموز مرغملکی

دانش‌آموز مرغملکی موفق شد با قرار گرفتن در میان ۵۱ دانش‌آموز برتر کشور، جایزه سال بنیاد البرز را کسب کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، پنجاه و هشتمین همایش جایزه بنیاد البرز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

در این همایش از ۵۱ دانش‌آموز برگزیده کشور تقدیر شد که در این میان زهرا مسعودی مرغملکی دانش‌آموز اهل مرغملک استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب این جایزه شد و جوایز و لوح تقدیر توسط حجت الاسلام والمسلمین امیری مدیرکل اوقاف وامور خیریه و اعضای جلسه به این دانش آموز اهداء گردید.


بیشتر بخوانید


زهرا مسعودی مرغملکی موفقیت‌هایی از جمله رتبه اول منطقه و برتر استانی در جشنواره نوجوان خوارزمی رشته زبان انگلیسی، رتبه دوم منطقه در رشته علوم تجربی، رتبه اول رشته مفاهیم منطقه، و رتبه اول استان در این رشته و موفقیت‌هایی دیگر در پرونده خود دارد و توانسته مقام نخبگی برتر را از موقوفه‌ی بنیاد البرز نصیب خود کند.

بنیاد البرز از سال ۱۳۴۲ با هدف کمک به اشاعه فرهنگ کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش‌آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان با استعداد ایرانی از طریق اعطای «جوایز بنیاد البرز»، از سوی مرحوم حسینعلی البرز تاسیس و وقف شده‌است و این بنیاد در نیم قرن گذشته تاکنون چندین هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده‌است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.