معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آخرین مهلت ارسال اثر به پویش سراسری دانش‌آموزی استکبارستیزی سیزدهم آبان امسال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، صدیقه مرادی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در نشست مدیرکل و معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در ارتباط مجازی با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان گفت: پویش سراسری دانش آموزی استکبار ستیزی از هفتم آبان امسال و همزمان با هفته بسیج دانش آموزی آغاز و از طریق بخشنامه و در فضای مجازی در این زمینه به دانش آموزان استان اطلاع رسانی شده است.

او افزود: این پویش در شاخه‌های متن نویسی با موضوع چرا مرگ بر آمریکا؟ پیام به سربازان آمریکایی، نقاشی با موضوع ترسیم جنایات آمریکا، نماهنگ با موضوع مرگ بر آمریکا و ویژگی دانش آموزان انقلابی، اینفوگرافی از بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در باب جنایات آمریکا و تولید صوت با موضوع هم صدا با حاج قاسم و روایت بخشی از وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی با صدای دانش آموزان، برگزار می‌شود.

مرادی تصریح کرد: داوطلبان شرکت در این پویش می‌توانند آثار خود را تا سیزدهم آبان به نشانی www.beest.ir ارسال کنند.

او همچنین بر اجرای طرح نماد در مدارس تاکید کرد و گفت: مشاوران باید در مدارس حضور داشته باشند و دانش آموزان را رصد کنند، دانش آموزان خطر پذیر را شناسایی و خدمات مشاوره‌ای به آن‌ها ارائه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار