مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور امیر فهمیده جانشین بنیاد حفظ آثار و حفظ نشر آثار دفاع مقدس در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ سعید کوشکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس در شیراز با اشاره به اینکه استان فارس میزبان چهارمین جشنواره ملی فانوس است، گفت: جشنواره‌ای که درصدد است بخشی از نقش آفرینی‌ها و اقدامات جامعه هنری کشور را درباره نقش و ارزش‌های دفاع مقدس به منصه ظهور برساند.

او افزود: هنرمندان از سراسر کشور آثار خود را در ۱۱ موضوع و بخش ویژه شهید قاسم سلیمانی به دبیرخانه ارسال کردند و داوری در دبیرخانه در تهران انجام شده است.

کوشکی ادامه داد: با لحاظ همه شرایط هزار و ۵۰۰ نفر از هنرمندان و برگزیدگان از طریق ویدئو کنفرانس در مراسم اختتامیه حضور دارند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس تصریح کرد: این جشنواره تلاش دارد که گوشه‌ای از مفاخر ارزنده دفاع مقدس را تبیین و این فرهنگ مانا را به نسل جوانان و نوجوانان منتقل کند.

در پایان این مراسم از پنجمین جشنواره ملی فانوس، دو عنوان کتاب مرجع دفاع مقدس هنر، پوستر‌های جنگ، فرهنگ نامه فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس رونمایی و از ۳ خانواده شهید استان فارس تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار