معاون فرماندار تربت‌جام گفت: هیچ گونه کمبود آرد در تربت جام نداریم و کارگروه آرد و نان باهرگونه تعطیلی خودسرانه خبازی‌ها برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

حسن کاظمی معاون فرماندار تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت:خبازی‌ها بایستی ساعت کاری و میزان پخت را برابر دستور کارگروه آردو نان و اتحادیه، صبح ها از ساعت پنج ونیم الی هفت و نیم و ظهر‌ها از ساعت ۱۱ الی ۱۳وعصر‌ها از ساعت ۱۶/۳۰ الی ۱۹ برنامه ریزی کنند.

او افزود: شهروندان در تایم پخت نان بایستی برای تهیه نان مصرفی خودبرنامه ریزی کنند و تعدادی از نانوایی‌ها در پخت عصر تا ساعت ۲۱ نان ارائه می‌کنند.

معاون فرماندار تربت جام ادامه داد: ساعت کار نانوایی‌ها بر اساس برنامه زمان بندی و ابلاغ شده وبه هیچ عنوان اجازه تعطیلی خودسرانه و بدون هماهنگی قبلی را ندارند و فقط در زمان‌های ابلاغ شده مجاز به تعطیلی هستند که در تابلو نانوایی‌ها جهت اطلاع شهروندان درج و نصب شده است.

کاظمی بیان کرد: خبازی‌هایی که نان با کیفیت و مرغوب به شهروندان عرضه کنند با افزایش سهمیه آرد مورد تشویق قرارمی گیرند و بازرسی‌های هدفدارو بهنگام از نانوایی ها از اولویت کار گروه گندم، آردو نان، اتحادیه و اداره صمت می‌باشد.

او تصریح کرد: خبازان باید نان را با‌کیفیت پخت و دراختیار مردم قراردهند و بازرسان با هرگونه تخلف از قبیل کم فروشی، تغییر درالگوی پخت، تعطیلی خودسرانه، ساعت پخت و خارج از مجوز به عنوان خط قرمز با خاطیان قاطعانه برخورد می‌کند.

معاون فرماندار تربت جام تاکید کرد:هیچ‌گونه سهمیه آرد از نانوایان تربت جام کم نشده و سرانه مصرف شهرستان بالاتر از نرخ ملی و کشوری است ومیزان سرانه مصرف هر فرد شش ونیم کیلوگرم در ماه است.

کاظمی اظهار کرد: میزان مصرف در تربت جام به جهت شرایط خاص منطقه‌ای هفت ونیم کیلوگرم آرد برای هر فردمی باشد و هیچ گونه کمبود آرد درمجموعه ترتب جام نداریم واز هیچ نانوایی آرد کسر نگردیده و به اندازه نیاز شهرستان و حتی بیشتر در انبار‌ها آرد موجود است.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.