رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی گفت: سرمایه گذاران ایجاد واحد‌های بومگردی درسطح شهرستان گرمی از حمایت‌های ویژه برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  علی حسین‌زاده، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی در جلسه بررسی ظرفیت‌های گردشگری روستای آلیله گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تاکید مدیرکل میراث فرهنگی استان، از افرادی که در نظر دارند در بخش بوم‌گردی شهرستان گرمی سرمایه‌گذاری کنند، حمایت ویژه انجام می‌شود.

او راه‌اندازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی در این روستا‌ها با هدف توسعه گردشگری را ضروری دانست و عنوان کرد: به اعتقاد کارشناسان امروز یکی از علایق گردشگران، اسکان موقت در اقامتگاه‌های بوم‌گردی است، تا با فرهنگ و سنت‌های گوناگون محل بازدید بیشتر آشنا شوند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری گفت: روستای آلیله که در ۱۳ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان گرمی مغان و در پنج کیلومتری شرق روستای اینی (مرکز دهستان) در بخش مرکزی و مابین روستا‌های تازه‌کند، بییره و اینی و در ارتفاع یک هزار و ۲۳۷ متری از سطح دریا‌های آزاد واقع شده است، همه ساله پذیرای گردشگران از نقاط مختلف کشور است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.