یک متخصص بلژیکی که در زمینه شکلات فعالیت می کند به انتخاب روزنامه‌ نگاران به عنوان بهترین آشپز در جهان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش روسیا الیوم، پیر بلکالینی متخصص بلژیکی صنعت شکلات، عنوان بهترین سرآشپز دنیا را از آن خود کرد. این عنوان توسط جمعی از روزنامه‌نگاران مستقل به او اعطا گردید. او به عنوان بهترین سرآشپز شیرینی در جهان به انتخاب سازمان جهانی قنادی ستارگان معروف به ستاره‌های شیرینی در جهان، انتخاب شد. این سازمان شامل گروهی از آشپزها و کارشناسان از کشورهای معروف در ساخت شیرینی و شکلات لوکس، مانند فرانسه، سوئیس، ژاپن و سایر کشورها است.


بیشتر بخوانید


شکلات‌ها، کوکی‌ها و شیرینی‌های ساخته شده توسط مارکالینی، معروف به سبک ساده، به "هدایای گران‌بها" تبدیل شده‌اند و قیمت برخی جعبه‌های شیرینی بیش از صد یورو است. مارکالینی فروشگاه‌هایی را در سراسر جهان، از آلمان تا چین، در مناطقی که به ظرافت معروف است، افتتاح کرده است. ماركالینی چند روز پیش پس از دریافت جایزه خود به رویترز گفت كه وی این افتخار را نوید موفقیت پروژه دیوانه‌وار خود می‌داند كه هدف آن نوآوری، تغییر و مدرن‌سازی دنیای شیرینی و شکلات است.

این متخصص صنعت شکلات با بیان اینکه امیدوارم شکلات بتواند از درد و رنج مردم در طی بیماری همه‌گیر کرونا که به همه کشورهای جهان گسترش یافته کمک کند، افزود: ما روزهای افسرده‌ای را پشت سر می‌گذاریم، فکر می‌کنم بهترین کاری که می‌توانید در مدت حضور در خانه انجام دهید این است که در نهایت با یک جعبه شکلات مواجه شوید.

متخصص شکلاتی که جایزه بهترین آشپز جهان را دریافت کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: شکلات ، شیرینی پزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.