ارائه تسهیلات کم بهره برای توسعه اکوسیستم ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای توسعه اکوسیستم ارتباطات و فناوری اطلاعات و رونق کسب و کار‌های ICT استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای توسعه اکوسیستم ارتباطات و فناوری اطلاعات و رونق کسب و کار‌های ICT استان خبر داد و گفت:  این تسهیلات در قالب ۱۰ طرح با پیش بینی ایجاد بیش از ۳۰۰ شغل پایدار در حال انجام است.

او با اشاره به نقش حیاتی زیرساخت‌های ارتباطی و ابزار‌های فناوری اطلاعات در همه زوایای زندگی مخصوصا حوزه‌های سلامت، کسب و کار، آموزش و فرهنگ در بحران کرونا، هدف از اعطای بسته تسهیلاتی ۱۰ میلیارد تومانی را، حمایت از کسب و کار‌های کوچک و بزرگ فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان و نیرو‌های متخصص این حوزه دانست.

پاکدل ادامه داد: تسهیلات مذکور به کسب و کار‌های نوپا دارای اپلیکیشن و بازی‌های موبایلی، کسب و کار‌های غیر نوپا، واحد‌های صنفی، حمایت از توسعه پلتفرم‌های ارائه خدمات و عرضه کنندگان محصول بر بستر پلتفرم‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات، برگزیدگان رویداد‌های نوآوری، ایجاد و توسعه شتاب دهنده‌های تخصصی و ایجاد و توسعه صندوق‌های جسورانه پرداخت خواهد شد.

او گفت: بر اساس دستورالعمل تسهیلات وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، کارگروه استانی با مسئولیت مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و عضویت رئیس پارک علم و فناوری، مدیریت شعب پست بانک، رئیس نظام صنفی رایانه‌ای و نماینده استانداری تشکیل و اقدامات لازم برای بهره مندی حداکثری کسب و کار‌های فاوای استان از تسهیلات مذکور در حال انجام است.

بر اساس این گزارش، کسب و کار‌ها و شرکت‌های متقاضی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تسهیلات وام وجوه اداره شده به لینک http://yazd.ict.gov.ir/fa/home/tashilat یا سایت ایران کارفا به آدرس irankarfa.ir و یا سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد به آدرس yazd.ict.gov.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.