درحالی که تنها یک روز به انتخابات آمریکا زمان باقی مانده است پلیس این کشور در تمامی ایالت‌ها برای مقابله با ناآرامی‌های احتمالی خود را آماده کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، در حالی که کسب و کار‌های مختلف در سراسر آمریکا خود را آماده مقابله برای خشونت‌های احتمالی بعد از انتخابات می‌کنند، برخی از حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مدعی پیروزی او هستند و رسانه‌ها هم همواره این سوال را طرح می‌کنند که آیا ترامپ انتقال قدرت را به صورتی صلح آمیز انجام خواهد داد یا نه.

«آنتونی ناپولیتانو»، افسر سابق پلیس آمریکا در گفتگو با فاکس نیوز در واکنش به اینکه پلیس در سراسر این کشور خود را برای چه چیزی آماده می‌کند گفت: بسیار غم انگیز است که به جای جشن برای برگزاری انتخابات، از افسران پلیس خواسته شده است با لغو مرخصی‌های خود، آماده مراقبت از برخی مناطق خاص باشند. همچنین درخواست آماده باش برای آمبولانس‌ها و ماشین‌های آتش نشانی بیشتری شده است. به دیگر سخن، به آن‌ها گفته شده است آنچه که در تابستان شاهدش بودیم، امکان دارد بعد از انتخابات نیز شاهدش باشیم.

او تصریح کرد: اعلام شده است کسب و کار‌ها برای مقابله با ناآرامی و مراقبت از اموال خود آماده باشند و پلیس نیز در آماده باش قرار دارد، ولی امیدواریم که اوضاع در آن مسیر پیش نرود، زیرا با توجه به آسیبی که در تابستان متحمل شدیم، دیگر تاب تکرار آن را نداریم و نمی‌توانیم شاهد تخریب و غارت اموال باشیم.

ناپولیتانو گفت: حال این فرصت طلبان رویایی در سر دارند که این انتخابات در مسیری نادرست پیش برود و آن‌ها بتوانند شهر را نابود کنند، مردم این را درک می‌کنند که نباید چنین چیزی روی دهد؛ باید بگویم که محتاط باشید، هوشیار باشید و مراقب اموال خود باشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار