مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: رانندگان و مالکان خودرو‌های ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری بار و مسافر استان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل نسبت به ثبت نوبت حواله لاستیک وسیله نقلیه خود اقدام کنند.


ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: با توجه به ضرورت کاهش مراجعه حضوری مالکان ناوگان سنگین و نیمه سنگین حمل و نقل جاده‌ای برای دریافت حواله لاستیک و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سامانه اینترنتی صدور نوبت حواله لاستیک راه‌اندازی شده است تا مالکان این خودرو‌ها بتوانند به سهولت نسبت به تهیه حواله موردنظر اقدام کنند.

او ادامه داد: متقاضیان محترم از این پس می‌توانند نسبت به ثبت درخواست و دریافت نوبت حواله لاستیک به صورت اینترنتی به وب سایت این اداره کل به نشانی http://sb.rmto.ir/ مراجعه کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۱۹ هزار و ۴۶۱ حواله لاستیک در هفت ماهه نخست سال جاری ویژه فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان صادر شده است.

کرد اظهار داشت: اکنون هشت هزار و ۶۰۹ نفر راننده، ۶ هزار و ۴۳۳ دستگاه ناوگان باری و همچنین ۲ هزار و ۵۱۳ راننده مسافری فعال، ۸۳۳ دستگاه ناوگان اتوبوسی، یکهزار و ۲۳۰ دستگاه ناوگان مینی بوسی و ۷۱۹ دستگاه ناوگان سواری فعال در حوزه عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می‌دهند.

گستردگی و پراکندگی استان سیستان و بلوچستان با ۱۸۸ هزار و ۲۲۲ کیلومترمربع وسعت و فاصله طولانی شهرستان‌ها از یکدیگر دولت را بر آن داشت تا به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان ۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، ۲ اداره کل راه و شهرسازی و ۲ قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر) مستقر کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار