معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد مازندران از رشد ۶۰ درصدی تعداد برگزیدگان مازندرانی جشنواره ملی موسیقی جوان در مقایسه با پارسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علوی معاون هنری سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد مازندران با اشاره به برگزاری اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در تالار وحدت، گفت: پس از داوری آثار، ۲۰۰ نماینده از مازندران به بخش جوایز راه پیدا کردند و ۵۶ نفر از آن‌ها موفق به کسب مقام اول تا سوم در بخش‌های مختلف این جشنواره شدند که این تعداد در مقایسه با پارسال ۶۰ درصد رشد داشت.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: جشنواره ملی موسیقی جوان در سه بخش موسیقی نواحی، دستگاهی و کلاسیک برگزار شد که ۵۲ هنرمند مازندرانی در بخش موسیقی نواحی، ۴ نفر در بخش موسیقی دستگاهی و یک نفر در موسیقی کلاسیک موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

علوی افزود: داوری این آثار برای نخسین بار به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران برگزار شد و مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در حالی به صورت آنلاین از تالار وحدت تهران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران با بیان اینکه ۵۲ نفر از برگزیدگان از میان آقایان و ۴ نفرآن‌ها بانوان هنرمند مازندرانی بودند، گفت: شهرستان‌های ساری، آمل، قائمشهر، جویبار، بابلسر، فریدونکنار، نور و نکا بیشترین تعداد  برگزیده را در این جشنواره داشتند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.