مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۰ هزار تماس تلفنی با بنیاد برقرار شده است که بیشترین موضوع در این تماس‌ها ایجاد اشتغال برای فرزندان ایثارگران بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: علاوه بر موضوع اشتغال، پیگیری برای ارتقای درصد جانبازی دومین موضوع در تماس تلفنی با کارکنان این بنیاد طی سال جاری بوده است.

او افزود: ارتباط تلفنی از طریق شماره تلفن ۱۶۱۶ برای جامعه ایثارگری فراهم شده است و آنان می‌توانند برای پیشگیری از ابتلا به کرونا و جلوگیری از اتلاف وقت، پاسخ سوالات خود را از این طریق از کارشناسان این بنیاد دریافت کنند.

بیشتر بخوانید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: در دوران شیوع ویروس کرونا ارائه خدمات غیرحضوری به ایثارگران به منظور حفظ سلامتی خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان مورد تاکید است و توصیه ما به ایثارگران به ویژه جانبازان ماندن در خانه است.

حجت الاسلام معصومی بیان کرد: سوالات و مشکلات مطرح شده از سوی ایثارگران در ارتباط تلفنی با شماره ۱۶۱۶ در سامانه سجایا ثبت و پیگیری و نتایج آن به ایثارگران اعلام می‌شود.

او تصریح کرد: در کنار ارتباط تلفنی ۱۶۱۶، کانال ایثار رضوی در پیام رسان‌های ایتا و سروش فعال بوده و در این بستر ارتباط دوسویه برای ایثارگران فراهم شده و جامعه ایثارگری می‌توانند سوالات خود را در این قالب‌ها نیز مطرح کنند.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.