رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی علوم ورزش درباره برگزاری دوازدهمین دوره همایش بین المللی علوم ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

علی شرف نژاد رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی علوم ورزش در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی با شعار فناوری‌های ورزشی امروز افتتاح شد. یکی از برنامه‌های ویژه این همایش، ورزش به صورت آنلاین است.

او گفت: این فعالیت شامل دویدن، پیاده روی، حرکت روی تردمیل و دوچرخه سواری  است. ورزشکاران می‌توانند با ارسال عکس یا ویدیو در این همایش شرکت کنند.  

شرف نژاد اظهار کرد: بیش از ۷۵۰ مقاله از سراسر کشور و خارج از کشور به دبیر خانه این همایش ارسال شده است. داوری این مقالات به عهده ۴۰۰ نفر از اساتید هیئت علمی دانشگاه‌های کشور بود.

او عنوان کرد: ما برای فدراسیون‌های ورزشی و کمیته ملی المپیک در این دوره نشست‌های تخصصی برگزار می‌کنیم. در این جلسات اطلاعات تخصصی برای ارتقای دانش افراد تبادل می‌شود.  

رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی علوم ورزش بیان کرد: قرار بود این همایش در اسفند ماه برگزار شود، اما با کرونا مواجه شدیم. با تدبیر صورت گرفته این همایش با تاخیر و با رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد. اکثر برنامه‌های این همایش به صورت آنلاین برگزار می‌شود تا با مشکلی رو به رو نشویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار