نوذری گفت: اصناف و اماکنی مانند سوپر مارکت‌ها، اصناف غیرضروری و رستوران‌های که اصول بهداشتی را رعایت نکنند پلمب می‌شوند.

امرالله نوذری فرماندار اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تقدیر از فعالیت‌های گذشته قرارگاه مقابله با کرونا ویروس این شهرستان گفت: اصناف و اماکنی مانند سوپر مارکت‌ها، اصناف غیرضروری، رستوران‌ها و ... که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند پلمب می‌شوند، از مرحله تذکر عبور کرده ایم و به جهت سلامت مردم اقدامات عاجلی صورت می‌گیرد.

او بیان داشت: طی یک هفته گذشته آمار مبتلایان به کرونا در شهر ۲۹ درصد افزایش داشته است که اگر به همین صورت پیش برویم وضعیت شهرستان بدتر از شرایط کنونی می‌شود.

نوذری افزود: برگزاری مراسمات فاتحه خوانی و عروسی‌ها در شهرستان ممنوع اعلام می‌شود و با کسانی که رعایت نکنند مطابق قانون برخورد خواهد شد. مراسمات تشییع جنازه و مانند آن تنها از سوی نزدیکان متوفی برگزار می‌شود و خودرو‌هایی که در این مراسمات شرکت کنند متحمل جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

فرماندار شهرستان اندیکا در پایان گفت: هر جا مساله جان مردم در خطر باشد با هیچ کسی تعارفی نداریم و برخورد قانونی صورت می‌گیرد. حفظ سلامت مردم خط قرمز ما است و با افراد و یا اماکنی که اصول بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.